آداب تجارت با خارجی ها و آموزش فنون مذاکره با دکتر فرزاد امیر

بایگانی

آشنایی با دکتر فرزاد امیر متخصص فنون مذاکرات و قراردادهای تجاری 



 

دکتر امیر با بیش از بیست و شش سال فعالیت های تجاری، پژوهشی و تدریسی در نقاط مختلف دنیا و شرکت در همایش ها و نمایشگاه های معتبر، تاکنون مشاور و مدرس سازمانها و شرکت های بزرگی مانند ایرانسل، بانک توسعه صادرات، اطاق بازرگانی ایران، مجتمع فنی تهران، بانک مهر ایران، قرارگاه خاتم، شهرداری تهران، شرکت معظم البرز چلیک، سازمان تامین اجتماعی ایران و بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ بوده است.


دکترامیر با تسلط کامل به زبان های آلمانی و انگلیسی مدیری کارآزموده و دنیا دیده است و نفر اول دوره های آموزشی علمی و عملی گوناگون و نیز پروژه های بی شمار مذاکرات تجاری صنعتی و قراردادهای بازرگانی در صنعت و تجارت ایران بوده است. دکتر امیر با بهره گیری از متدهای روزآمد آموزش دنیا مانند "متد معاونت کشف" همواره بر کاربردی بودن دوره ها و سمینار هایش تاکید دارد و پیشرفت مثال زدنی دانش آموختگان او گواه این کارآیی ویژه است.


او فارغ التحصیل دکترای دانشگاه بین المللی و پانصد ساله مونتسکیو فرانسه با تخصص مذاکرات و قراردادهای تجاری است. جالب است بدانید پدر گرامی دکتر امیر "آقای عبدالمجید امیر" سال ها از مدیران کارامد گمرک سراسری ایران بوده و این موضوع باعث شده است از زمانی که دکتر امیر چشم در جامعه باز کرده خود را در مهد تجارت کشور یعنی در ادارات گمرکات مختلف کشور در بین تجار و بازرگانان ببیند و از همان ابتدا در نوجوانی با خوی کسب و کار و تجارت حرفه ای در بالاترین سطح آشنا شود.

 

برای مشاهده کامل مقالات دکتر فرزاد امیر و شرکت در دوره های آموزشی ایشان به ادامه مطلب رجوع کنید


دکتر امیر با تخصص چندین ساله در "مدیریت تامین و تدارکات داخلی و خارجی و مذاکرات و قراردادهای کسب وکار" ، علاوه بر سوابق طولانی در تدوین قرارداها منطبق بر ساختار تجاری سازمان ها برای کسب کارآمدترین توافقات در مذاکرات و قراردادهای داخلی و بین المللی، در طول دوره فعالیت خود این افتخار را داشته است که در کنار پروفسور مسعود حیدری (پدر علم مذاکره ایران) به عنوان دستیار ایشان به کار عملی و تحقیق و تدریس و نیز ترجمه و تالیف کتابی با عنوان "مذاکره و قرارداد برای کسب و کار امروز " بپردازد. این کتاب هم اکنون در حال گذراندن مراحل چاپ است.


فعالیت های دکتر امیر در طول سالهای اشتغال، با تسلط عالی به زبانهای خارجی، علاوه بر مذاکرات و قراردادها در پست مشاور و مدیریت بازرگانی، شامل تدریس علوم مدیریت بازرگانی در دانشکده مدیریت سازمان مدیریت صنعتی و موسسات، شرکت ها و دیگر مراکز آموزشی معتبر بوده است و در همین راستا در حیطه تدریس فنون مذاکره و قراردادهای بین المللی فعال است. 


برای آشنایی بیشتر و ارتباط با جناب دکتر فرزاد امیر و بهره مندی از دانسته های ایشان می توانید به آدرسهای زیر مراجعه کنید:

وبسایت شخصی : www.faradidgah.ir

پیج اینستاگرام: dr_farzad_amir

کانال تلگرامی: https://t.me/Charisma8

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی